2015. július 9., csütörtök

Újra a pályán




Csingiling…

Pályán. Először.


Nem vesztem el, köszönöm jól vagyok, csak kicsit más irányba terelgetem a mindennapjaimat.
Ahogy az utolsó írásomban is olvashattad, besokalltam és sok külső tényező miatt teljesen elvesztettem a motivációmat. Szokás mondani, hogy széllel szemben nem érdemes…
Döntött kanyar, 80-as tempónál még tartja az autót

Hát nem is tettem, hosszú idő telt el anélkül, hogy két kerékre szálltam volna. Aztán ahogy kijött a jobb idő, ami nem is olyan rég történt meg, elkezdtem kijárni az edzésekre és besegítettem az utánpótlás nevelésben. Ez részemről heti két alkalmat jelentett, nem erőltettem semmit, és bizony a kihagyás látszott mind technikai, mind erőnléti vonalon.

Azon kéne felmenni?!
Aztán a jó idővel ugye az új szerelmem sem maradhatott a garázsban és egy találkozó alkalmával pályára vittem a kicsikét. Hatalmas élmény padlóig nyomni a gázt és nem félni attól, hogy mikor szól be valaki gyorshajtásért.

Innen mindjárt más...
2 hete viszont a régi sablont vettem elő, így egy korai szombat reggel után megindultunk Isaberg irányába, ahol az idei Svéd bajnoki XCO futamot fogják rendezni. Kipróbáltuk a pályát. Kellemes, 20 fok körüli hőmérséklet várt minket, így talán idén először rövid ruhában indultam neki a napnak.



A versenyközpontból egy meredek falú, süvegcukor szerű hegy magasodik elém, szerencsére volt tapasztalata pár csapattársamnak a pálya irányát illetően. Egy 4,2 km hosszú pályát építettek a szervezők. 100 méter szintet kellett legyűrni az első emelkedőn, ami  17-21%-os meredekségű szerpentin. A tetejére nem voltam a legfrissebb, de egy kis pihegő következett, majd egy kis kanyargást követően a tetőről egy óriáscsúszdához hasonló meredek vitt vissza a központba. 50-60 méter szintet nem egészen 100 méteres távon „zuhantunk”. Nagyon élveztem, bár az első körön az előttem lévők nagyon óvatosak voltak, így mire leértem, valami nagyon furcsa szag volt. Aztán kiderült, hogy az égett féktárcsa és fékbetét illata volt érezhető.

Itt kezdődik az élvezet

Kezdjük a gurulást
Jót tett az XTR-nek a vasalás, gyönyörűen harapott utána a síkabb részen, ami egy stadionhoz hasonló szakasz volt. Nagyon élveztem. Nagy mandínerek, ugratók, rövid egyenesek, kisebb-nagyobb letörések, kigyorsítások… Sok helyen úgy éreztem, hogy saját magamat előzgetem. 

Jihhhhháááááááá
Hihetetlen extázis volt a kör végén.

Fel kell tölteni a készleteket
Az első nap végére 1500 méter szintet másztam meg, nagyjából nulla edzéssel. Mondanom sem kell, hogy az esti kebab tál pillanatok alatt lecsúszott, altatóra pedig nem volt szükségem a csapatépítő játékok után.

Szeretem az ilyen képeket

Vacsi
A vasárnap reggel elég álmosan indult, és miután úgy döntöttünk hogy a szállástól úgyis csak 1-2 km-re van a pálya, nem szállunk autóba, hanem bemelegítésként kitekerünk a helyszínre. Éppen 6 km lett a táv, közel 200 méter szinttel. Nem esett jól ezzel kezdeni a napot. :D

Népes csapat

Játszottunk is

Minden hülyeségre rá lehet venni...
A napi program a sprint pálya tesztelése, gyors és védekező ívek kutatása volt. Szeretem a sprintet, de a lábaim nem álltak készen rá. 800 méter körüli pálya, ami nagyon néző barát, minden látható. 

Mindig azok a másnapok...
Élveztem ezt a napot is, annak ellenére hogy hulla fáradtan értem haza.

Az első nap számokban

Játék a bringával


Szóval ne féljetek, lesz itt még bejegyzés, akinek viszont inge, az féljen, mert hamarosan újra találkozunk a pályán.  
Repülni jóóóóó

Még egy kedvenc
 
Látogatónk is lett a nap végére

És Neki is kellett egy kicsit ennie :)