Mivel az utolsó pillanatban derült ki, hogy mégis egyedül kell utaznom, a pénteki utolsó átnézést követően nem is vettem ki a bicajt az autóból.
Már a reggeli időjárás sem volt megnyerő |
Persze ha én eltervezem, hogy mikor is akarok indulni, abból úgysincs semmi, de a rekord 10 órás késésemnek a közelében sem jártam. Fél 7-kor akartam indulni, 7-kor már sikerült is. Nem nagy a táv, nincs nagy gond... :)
Mentem is tovább, nem találtam magamnak valót :) |
A GPS elég sokat ráhagy az érkezési időre, így megint 23 perccel korábban megérkeztem Axamo-ba, ahol a versenypályát kialakították. Gyors öltözés, meg még 1 réteg, meg még 1... 13 °C-hoz nincs hozzászokva a magyar gyerek. Ráadásul nemrég eshetett, minden vizes volt, nagyon párás levegővel vegyítve.
Miután megtudtam, merre van a pálya, ki is mentem egy körre.
Rajt után egy sífutó pálya nyomvonalán haladtunk, ami enyhén fűvel benőtt homokos utat jelentett, aztán egy kis kanyargós mászás után kiértünk a parkolóhoz, aszfalton tekertünk át a mező másik csücskéhez, ahol egy elég hosszú szakaszon kanyarogtunk ezen a füves részen, egyetlen nyomon. Nagyon rázós volt és tele árkokkal, ugratókkal. Innen egy homok dombon kellett feltekerni, és színt váltottunk, kellemes erdei ösvény következett. Sima talajjal, de közel lévő fákkal. Tempós fel-le, hirtelen kanyarok és lendületes emelkedők váltották egymást. Aztán beértem a technikás részre. Meredek, sáros emelkedő, ahol dróthálóval próbálták a rendezők elősegíteni a feljutást, de nem igazán jött össze. Én feltekertem, de ebben azért segítségemre voltak a jó gumik is. A tetőn egy kis pihenést követően ismét egy meredek, de most már oldalazós rész következett, gyökerekkel tűzdelve. Miután ez is megvolt, egy mély "gödörbe" kellett lenézni, ahonnan ugyanazzal a lendülettel egy meredek domb tetején találtam magam, ahol fékezni kellett, hogy be tudjam venni az éles kanyart, ami felvezetett ennek a kis "hegynek" a csúcsára. A pálya legélvezetesebb része most következett, egy meredek oldalazós, nagyon csúszós domboldal, ahol fel és le egyaránt kellett menni. Majd megindultam lépcsőzetes szerpentinen lefelé, egészen addig, amíg egy szélesebb útra nem értem.
![]() | |
A szánkózó domb, amit rossz irányban használtunk... |
Térkép, hogy beazonosítható legyen a leírás |
Ezután, egy kis kacskaringót követően jött a frissítő zóna, majd egy gyors lefelét követően, egy 90°-os kanyar, ami hirtelen 12%-os meredekségű volt, tehát ha elfelejtettem visszaváltani - és igen, elfelejtettem - akkor bizony nem volt tovább. :) A pálya utolsó km-éhez érkeztünk, ami gyorsan váltakozó erdei singel track-eket és kavicsos utakat tartogatott a versenyzők számára. A legnagyobb mászás egy erdei szakaszon volt, elég meredek, minden irányban csúszós gyökerek, és csúszós talaj tarkították. Innen már csak le kellett gurulni, át a híd alatt és egy nagyon felázott füves részen keresztül máris az 5,8 km-es kör végére értünk.
Elrajtolt az elit mezőny, a várakozás közben majdnem megfagytam, hideg szél fújt. Ahogy telt az idő, még egy kis kaja, aztán utána lassan megszabadultam a dzsekitől, egy kis bemelegítés, amire a 12°C-ban szükség volt. Beálltunk a rajthoz, lényeg az volt, hogy Jonas szem előtt legyen folyamatosan...
![]() | |
Verseny nézés... csak a kerekét figyeld :) |
![]() |
Hullámvasút, Benny előtt még... |
Félig hideg volt |
XX-Force betárazása... |
A bajnokság állásának szempontjából nem örülök ennek az eredménynek.
A mai nap számokban...
17,37 km-re jött ki a 3 kör, 34,3 km/óra max sebesség, 265 méter szint, 197-es max pulzus és 187-es átlag pulzus, mindez 59:47 alatt.
Célbaérés után megfagyva... |
Holnap folyt. köv. Huskvarna-ban...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése