 |
Ő az... |
Eddig még nem írtam róla, hogy 2 éves kemény munkának
gyümölcseként sikerült szponzort szereznem, aki nem is kisebb cég, mint a
Cycleurope, akinek itt a városban van egy gyára. A régi nagy nevű Crescent bicikliket
gyártják itt nálunk, amire az ’50-es években ráragadt a Világbajnok bicikli
elnevezés….
 |
Haza jött |
 |
Húsvéti tojásban találtam ;) |
A történelemről és a részletekről kicsit később.
 |
Hol vannak a színek??? |
Minden elég nehezen indult be, mire megérkezett a szponzori
ajánlat, addigra már semmi kedvem nem volt az egész szezonhoz, de muszájból
csinálni kell. Meglátjuk hogy mi lesz belőle.
Mikor húsvét előtti nap kifizettem az új „társamat”, elkezdődött a vadászat,
hogy hol tudok súlycsökkentő lépéseket tenni. A váznak maradnia kell, azonkívül
viszont minden cserés lesz. Olcsó döntésnek bizonyult és ésszerűnek is, hogy
veszek valamit, amiből semmi nem marad meg, ami eredeti.
 |
Crescent Rimfaxe 2013 |
SRAM fétisem miatt teljesen egyértelmű volt, hogy XX kell
nekem. Egyszer építek magamnak biciklit, akkor legyen olyan, amitől már évek
óta csöpög a nyálam. Telt-múlt az idő, és semmi nem úgy alakult, ahogy azt
elterveztem…
 |
World Champion (még bejöhet) |
Egyetlen dolog maradt meg az ereteti elképzelésből, mégpedig
a Crank Brothers „habverő” pedálja. Aztán hirtelen jött egy kihagyhatatlannak
tűnő ajánlat, amit még mindig nem tudtam megbocsájtani magamnak…
 |
Ezzel született |
Megcsaltam a SRAM-et… Vettem egy Shimano XTR szettet. Az
XX-nél sokkal szebb, de nem tudtam megbarátkozni azzal, hogy karbonnak nyoma
sincs… Minden fémből van rajta. Hihetetlen. Jó, a súly nem vészes, de akkor is…
Már most bocsánatot kérek, és ígérem hogy ha úgy alakul, akkor azonnal cserélni
fogok, nem akarok a romlás útján sokáig haladni.
 |
Teljesen hibás az XT felirat.... |
Összefoglalva: Fekete bicikli (nem tetszik), Shimano
cuccokkal. Beteg vagyok… Nem is fokozom tovább.
 |
Súly csökkentés No.1 |
A mai napon végre összeállt minden, és gondoltam egy gyors
huszárvágással végetvetek az XT uralomnak és feldobom az XTR-t. A szétszedéssel
nem is volt semmi gond, de aztán mikor a középcsapágyhoz értem, kiderült, hogy
a jelenleg benne lévő nem jó az új hajtóműhöz, az újhoz kapott nem jó ehhez a
vázhoz, tehát kézifék, megállj…
 |
Hűtlenség felsőfokon |
Ha hátulról nem megy, akkor álljunk neki elölről… Teleszkóp kihúzása, ami újabb
problémát fedett fel. Az új SID teló alul 1,5”-os csapágyat kér… Ha hátulról és
elölről sem megy, akkor már máshonnan nem tudtam nekiállni.
 |
Így tényleg könnyű |
Verseny 3 nap múlva, bicikli még sehogy nem áll. A kedvem
egyre kevesebb és egyre kevésbé szeretem a Shimanot és a biciklimet.
 |
Alakul, csak XX-nek kéne lennie |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése