2012. február 11., szombat

CSC

Mindig is arról álmodoztam, hogy egyszer majd jönnek a jobbnál jobb eredmények, és elismert, menő biciklis leszek, akit mindenki emlegetni fog és szeretni fogják az emberek...

4, teljes szezont követően elmondhatom, hogy az Åsa Erlandssonnal történt beszélgetésem - ami valamikor 2008-2009-ben lehetett - beigazolódni látszik.
Mikor elmondtam neki az álmaimat, mint kezdő kis zöldfülű, végig hallgatott, és nem értette, hogy miért is vagyok olyan türelmetlen pár versenyt követően. Miért akarok én első évemben Svéd bajnok lenni. Kis huncut mosoly volt a szája szélén, miközben azt mondta, hogy: "Az igazi eredmények 5-6 év múlva jönni fognak, de a bajnokság a 10. évben lesz reális cél."
Megmondom őszintén, hogy kinevettem, amit ő nem vett sértésnek akkor. Őt példaképemként tartom számon a mai napig, ő a "legnagyobb" biciklis, akivel többször volt szerencsém közösen edzeni.

Hiába is telnek az évek, hiába edzek sokat, ha az edzés minősége nem megfelelő. Nem ártana végre megfelelő alapokra fektetni a tréninget...
Ekkor jött az elhatározás, a netet böngészve. Megkaptam a megerősítést is a velo.hu kiváló munkatársától, hogy igen, a számomra megfelelő döntés, a budapesti székhelyű


A történet itt kezdődik. Ha már egyszer úgyis mentem haza karácsonyra, akkor legyen haszna is a dolognak. December 23-án mi mással is foglalkozna az ember, mint a biciklis jövőjével. Ekkor beszéltem először a CSC igazgatójával, Fülöp Tiborral, aki nagyon kedves első benyomást tett az éteren keresztül. Villámcsapásként ért a hír, hogy 27-én találkozunk. Igent mondtam, bár miután a hazaúton sikerült összeszednem egy megfázás, köhögés, hőemelkedés kombót, picit ideges voltam, hogy milyen állapotban állok a nagy teszt színpadára.

Tehát a nagy dátum, 2011. december 27. 11:00.
Ez a kép mindent elmond...
Mivel a vonatközlekedés olyan, amilyen, már 26-án este felmentem Pestre, ahol egy kedves barátom megszánt egy éjszakára szállással. 
Gergő (a kínzó), Gary mögött

Emellett Dósa Esztire is szükség volt, mivel a montihoz kellett egy görgőzésre alkalmas kerék is, amit Eszti szolgált nekem. Mikor mindenki együtt volt már, fel is mentünk a "tesztlaborba", ahol az irodát elfoglalva összevetettük a 2012-es terveimet Eszti naptárával, ami sajnos nem igazán hozta azt az eredményt, amit terveztünk. 10:50-kor jött a felhívás, hogy 10 perc múlva kezdünk. Hoppá... Össze kéne rakni a bicajt, meg át kéne öltözni, meg a nagy gombócot le kéne nyelni, meg neki kéne állni koncentrálni, és nem kéne remegniük a térdeimnek...
A kérdések komolyan megizzasztottak

Szóval mikor minden megvolt, Eszti otthagyott minket, rajtam pedig elkezdődtek a mérések. Testsúly, testzsír, vízszint, jobb kéz, jobb láb, bal kéz, mondom kéz.... mondom bal... :)
Épphogy a légbeömlő mérete nem lett feljegyezve. Amit picit furcsának találok és nálam teljes mértékben hamis adatot szült, az a nyugalmi pulzus. Irgalmatlan izgulós vagyok, mielőtt az ismeretlenbe belevágok, ez pedig ismeretlen volt, így a nyugalmi pulzus az egekbe mutatott. Mikor ezekkel megvoltunk, ki kellett tölteni egy tesztlapot, amin magánszférába hatoló kérdések sorakoztak, minthogy:
Kérdezz - nem felelek :)
-Mennyit aludtam?
-Hogy érzem magam?
-Mikor volt utoljára intenzív edzésem? ...

Még kezdés előtt...







És még puskázni sem lehetett, tehát komoly fejtörést okozott a múlt felidézése, főleg hogy 5 óra alvást követően került sor erre a feladatra. :))






Milyen kis sánta ezzel a kerékkel :)

Na, hát akkor kezdődjön a teszt.
Csak ajánlani tudom, hogy betegen senki ne próbálkozzon ilyennel, mert hamis eredményeket kap, hiába a hozzáértő csapat minden jó szándéka.
Első pulzuskontroll (már az egekben)
Az első bökés...

A teszt fázisát nevezhetnénk poénosan:  Gergő, görgőzteti Gergőt, a Gary-n... azaz a 4G. (a pont nem oda tartozik, az csak írásjel)
... és a szakmai magyarázat...

Egy rövid magyarázat után cipő beakaszt és irány a Pokol.
"Jajj hát hülye vagyok én, hogy az ünnepi kaja után
szivatom magamat?"

100 watton kezdődött az erőpróba, és 3 percenként lett növelve az ellenállás 20 wattal.
Kibírhatatlan emberek, még tekerés közben
is birizgálják a fülemet

162-es induló pulzusom volt, ezt a végére 205-ig sikerült feltornászni.
Minden dokumentálva van...


... semmit nem tudtam eltitkolni
... itt már a szembeszél ellen is
dolgoznom kellett

Rossz volt a kijelző és a watt érték
elől lemaradt egy "1"-es. :)
Megfelelő pénzmennyiség felajánlása
ellenére sem változtak az adatok
A legnagyobb baj az volt, hogy elpörgött a kerék, és mikor harmadszor vissza tapadt, nem voltam képes átpörgetni...
Nem, nem izzadok...
Vérveszteség miatt fogok lefordulni innen

Enyhe csalódottság van bennem, és kellőképpen elfáradtam.
Kezd fájni...
A folyadékbevitel csak a kiizzadott mennyiséget növelte...

Esztinek elvittem a nagy betondzsungelben a kereket, mindenki azt hitte, hogy darabolós gyilkos vagyok, a nagy, kék táskával a vállamon, amit összerogyva cipelek.

A mesés fotókért köszönettel tartozom Benácsi Szandrának, aki paparazzikat meghazudtoló módon kattintgatott! :)
Ad értem valaki ennyit? Ja, ott középen. Az. Én.
CSC teljesítménydiagnosztikai tesztet követően

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése