2012. június 1., péntek

Hökensås racet 2012

Tidaholm volt a mai program, 8 órás alvás után, fél 9-kor indultunk a házból. Ahogy kipakoltunk az ajtóból, már mentünk is pályabejárásra.
Gyors pálya, technika nélküli, de annál dombosabb. Sík nincs, csak fel, vagy le...
Az elit mezőny a horhóban
A rajtot sikerült elvinnem, bár fura volt, hogy alig bírtam megforgatni a pedált, de rájöttem, hogy nagytányéron indultam. Első sorból, és egészen a széles sípályáig elöl mentem, ott megelőzött valaki Kvänumból. Egész jól tartottam magam, bár hallottam magam mögött az éhes vadakat.
Ahogy kiértünk a pálya legmagasabb részére, Jens megelőzött, nem is tudtam válaszolni a lépésére. Két erdei szakasszal később a Benny is megelőzött és ügyesen visszafogott a meredek lejtőn.
Az utolsó, és egyben a leggyorsabb lejtő
Tartottam vele a lépést, és az utolsó dombon sikeresen támadtam, sikerült egy 6-8 mp-es előnyt összehozni egy pillanat alatt. Ki is tartott az előnyöm egész körben, bár az első meredek lejtőn egy sport kategóriából visszamaradt csajt le kellett ordítanom a pályáról... Utána a meredek füves dombon Benny megint kicsit közelített, de lefelében sikerült ellépnem. A kör végén még mindig elöl voltam, az XX-Force-t pedig szorgalmasan nyalogattam. Az első emelkedő közepén megelőzött, majd próbált elszakadni, ami nem sikerült neki. Nagyon jól éreztem magam a horhóban.
Itt senki nem tudott megközelíteni

 Az utána következő 180°-os jobbost követő emelkedő közepén elakadt a sziklában az első kerék. Itt volt vége. Úgy tűnt. Innentől "nagytányér-kónusz" volt a program. :)
A bal alsó sarokban lévő kövek közé akadt be az első kerék

Egészen 25 mp-ig sikerült növelni a hátrányom, aztá onnan csak tekertem összeszorított foggal.
A horhó utáni domb
 Az utolsó dombra már csak talán 10 mp maradt meg, és mire felértünk, addigra alig 2 mp-re apadt a hátrányom, de sajnos a célban ez a kis hátrány is azt mutatta, hogy csak a 4. helyen értem célba.
A pálya utolsó emelkedője

Sajnos nem futotta többre a mai napon, hiába éreztem jól magamat a pályán, a térdem miatti edzéshiány erősen érződött...

A versenyt a következő számok jellemezték. 3 kör, ami összesen 16,5 km-es távos jelent, körönként 135 méter szintet kellett mászni. 45:28 alatt teljesítettem a távot, 194-es max pulzussal és 181-es átlagpulzussal.  A pálya legmeredekebb emelkedője 17%-os volt, a legmeredekebb lejtőzés pedig 15%-os. XCO pálya létére a 44,6 km/órás max sebesség sem olyan rossz eredmény azt hiszem.
... el ne felejtsen valamit, csomót kötött rá :)

Sebaj, most majd hosszú pihenő vár rám, ráérek edzeni és regenerálódni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése