2013. február 10., vasárnap

Fő a biztonság



Örömmel jelenthetem be az év első jó hírét, miszerint egy darabban megérkeztem a csehországi kalandomról.

Shimano nem a szívem csücske, de a hostess személyzete
megért pár képet
Gondolom most mindenki repdes a boldogságtól, hiszen nem tűntem el, és értékesebbnél értékesebb mondatokkal fogok mindenkit boldogítani a jövőben is, amíg nem tesznek fel hasonló híreket a Facebookra rólam is, mint pofonosztó barátunkról, Bud Spencer-ről.

Nem rossz ötlet az új légpárnás bőrönd...
Na de vegyük komolyan a témát, mert ugye csak poénból nem szoktam ide írogatni!

Valami ilyesmi kellene nekem is
Az úgy volt, hogy 2012 november 18-án Stockholmban próbáltam szponzorokat gyűjteni a Sweden Bike Expo elnevezésű rendezvényen… Nem jártam sok sikerrel, így mikor ismét összeverődtünk már a nap végén a klubtársaimmal, szőrszálhasogató tekintettel kémleltük a standokat. Mindenhol kérdeztünk, belekötöttünk és alkudtunk…  Én természetesen a pink mániámmal jöttem mindenhol.

PINKY <3
Az egyik standon világítós sisakokat állítottak ki, amik tetszettek, de a legnagyobb problémát továbbra is az jelentette, hogy nincs rózsaszínben. Pedig ha lenne, akkor biztosan vennék, mert nagyon jól nézne ki a 24 órás versenyen… Ennyiben maradtunk, majd elmentünk a szállodába, meg enni, miegymás. Másnap már kicsit bátrabbak voltunk és a Merida standján megtettük tétjeinket és felmértük erőnket a 30 mp-es teljesítmény vizsgálaton. 874 wattos max teljesítmény és 647 wattos átlag, ami farmerban, bemelegítés nélkül és 2,5 hónapja tartó chips és gumicukor kúra után nem is rossz.
...miegymás...

Néhány hét elteltével jött egy mail a klubnak, amiben azt a tagot keresték, aki Stockholmban az expón rózsaszín cuccokat keresett. Elég egyértelmű volt a felkérés, rögtön küldték is át nekem az információkat. A kérés annyi volt, hogy hívjam fel őket. 
Brighthelmet

Minden túl szép volt ahhoz hogy igaz legyen, lényeg az, hogy szeretnének hozzájárulni a teljesítményemhez és eredményeimhez azzal, hogy a tök fejemet megvédik a sisakjukkal. Mind közlekedésbiztonsági szempontból, mind design elemként kiváló a Brighthelmet nevű sisak led sora.

A nagy kedvenc csilliárdokért (by Zsu)
Szeretjük
















A svéd székhelyű cég saját maga által kitalált rendszere egy töltéssel 50 órán át képes világítani, ezzel láthatóságot biztosítani a viselője számára. USB porton keresztül tölthető és nagyon kedvező az ára is. Súlya pár grammal több csak mint a led nélküli sisaknak. Ha valakit esetleg érdekel, akkor írjon…
Made in Sweden

Szóval, teljes boldogsággal jelentem, hogy a fejemet már nem fogom összetörni gyaloglás közben, sőt sötétben azt fogják hinni, hogy angyal szállt a Földre, mert egy glória fog világítani a fejem körül. 
Hajtás, pajtás :)

Nem, nem váltottam profilt, csak biciklim még nincsen, amihez kellene a sisak. :)
Brighthelmet nekem... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése