2014. április 26., szombat

Kezdődik

Villám tempóval érkezett meg a 2014-es szezon.

Ezt a pózt... :D


A mai napon indul is. Sok változás nem történt, hacsak azt nem nevezzük változásnak, hogy egy évvel öregebb lettem, és a tavaly ilyenkori állapotomhoz képest sokkal jobban vagyok lelkileg és testileg egyaránt.
5 mp a rajtig

A klubom rendezi a szezonnyitót, azaz hazai pályán kerül megrendezésre, ami nagy segítség lehet az "idegenekkel" szemben. Nem merek semmit mondani így az első fordulót megelőzően, mert nem tudom hogy a többiek mit csináltak a télen.
Rajt elkapva

Egy biztos: A húsvét hétfőn megrendezett edzőversenyt elég nagy előnnyel nyertem meg, jó erőben voltam, kedvem volt a harchoz. Remélem mára, illetve egész hétvégére megmaradt valami a veszély faktoromból... Hamarosan kiderül minden.

Nyuszi hopp...
10:00-kor kezdődik a gyerekek versenyével, aztán 13:30-kor rajtolok, a legnépesebb mezőnyben, 4 kör teljesítése lesz a cél, és ami a legfontosabb, hogy mindenkinél gyorsabban jussak túl a verseny távon. Ha minden jól megy, 50 perc körüli időre számíthatok.
Ekkora előny elég lesz a versenyen is

Ja, és amit nem szabad elfelejteni, hogy vasárnapra is maradjon erőm, ugyanis szerintem a szezon legkeményebb XCO pályáján fogunk tekerni. A mai pályát ismerem, szerintem már megtettem rajta 2000-2500 km-t, ha nem többet.
Edzésen jól ment

Szóval kesztyűt és sisakot felvenni, patentokat a pedálba beakasztani, és FIREEEEE!!!!!!!
Én felkészültem. És Te?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése