2013. április 18., csütörtök

A szüzesség elvesztése



 Sokáig gondolkodtam a címen, de Megvolt, vagy Az első közös alkalom, és a Tesztkör címek közül ez lett a nyerő.

Hogy témában maradjunk és mégis legyen formája a dolognak, el is kezdeném e felemelő érzés történetét.

Az első pillantás


2 évvel ezelőtt láttam meg, és ugyan volt egy jól működő kapcsolatom, a közelsége, egyedisége megfogott. 2 évnyi kőkemény munka, bizonyítás és erőlködés után, mikor már úgy tűnt hogy minden elveszett, és a 3 éven keresztül tökéletesen működő közös életünk véget ért egy csúnya baleset miatt…
Tehát akkor, amikor már azt hittem hogy vége van mindennek, akkor megcsörrent a telefon…





Magam alatt voltam, és ugyan megkezdődött valami, de a bizsergés mégis elmaradt. Nem volt az az érzés, mint mikor Őt megláttam és először használtam.
Aztán hosszú hallgatás következett, és jött a gondolat, hogy ez is majd csak olyan lesz, mint a mesében… Egyszer volt, hol nem volt.

Itt még elbújva
Életre keltés











Stockholmban találkoztam vele, pár percet töltöttünk kettesben, pár ezer szempár előtt. Majd húsvétkor megtört a jég. Megláttam, valósággá vált. Első pillanatra kicsit ducibbnak találtam, mint amire számítottam, bár addigra sokat olvastam már róla, de élőben mégis más, mint mikor csak betűk és karakterek formájában láthatom, mikor olvasás után becsukom a szemem és elképzelem… Teljesen máshogy élt bennem, mint ami a színtiszta valóság volt. Mikor bemutattak minket egymásnak, nem tetszett a színe… Visszahúzódtam, és a közvetítőkkel folytattam a beszélgetést, tudomást sem véve róla. Folyamatosan stírölt, de én még csak oda sem sandítottam, mintha nem is lenne ott… Érdekes, pedig valaha annyira vágytam rá, de ott és akkor mégsem.

Lábon
Aztán mikor a többiek elmentek és csak vele maradtam, megszabadítottam a vastag, puha öltözetétől, kezdett tényleges formát ölteni, és meg is mozdult bennem valami, de ennek hamar vége lett mikor bejelentették, hogy aznap egyedül megyek haza. Egész éjjel csak forgolódtam és olyan voltam, mint a gyerek, akinek elvették a játékát, pedig még nem is volt az enyém… Másnap, munka után már rohantam is hogy újra találkozzunk. Ott várt rám, igaz, még mindig fekete ruhában, bár akkor már szebbnek láttam mint először. Akkor már együtt mentünk haza… Megmutattam neki, hogy hol is lakom, hol fog lakni. Mivel még Ő is nálam volt, C kicsit féltékenyen pislogott körbe a kis szobában.

Haza jöttünk
Ebbe is passzol
Kapcsolatunk nem indult zökkenőmentesen. Mindig, de mindig azt hajtogattam, hogy van rajta felesleg és a netet bújtam folyamatosan, hogy milyen módszerrel is lehetne fogyasztani rajta, hogy végre tényleg passzoljon hozzám. Azt továbbra sem tudtam, hogy méretben összeillünk-e vagy sem, de ezzel már nem akartam tetézni az amúgy sem túl nyugodt helyzetet… Itt lakott nálam, de csak szemeztünk, semmit nem csináltam vele. Úgy 1 hete felgyorsultak az események.

Fogyókúra kellékei :)
Pár napja egyre többet foglalkoztam vele, és megkezdtem a teljes átalakítást. Új szerveket kapott, plasztikáztattam, és olyanra próbáltam alakítani, amilyet szerettem volna . Jöttek a problémák is. Egy mozgalmas életben nem csak jól sülnek el a dolgok. Nem volt időm keseregni, még úgy sem, hogy okom az volt rá bőven. Szépen megoldódtak a felmerült nehézségek, és kompromisszumokkal ugyan, de fegyverszünetet kötöttünk. Ma együtt mentünk már a munkahelyemre is, bár nem volt sok időm foglalkozni vele, és a zuhogó eső sem tett a legjobbat a kedvünknek, a délutáni pillanatnyi napsütés pedig elég erőt adott ahhoz, hogy egy sétára elhívjam… Csak mi ketten haza a szélben, aztán a meglepetés… Egy rövid erdei szakaszon való áthaladás után, hazafele menet hirtelen irányt váltott és bevitt az erdőbe…

Egyedi lett



Jobb profil













Picit furcsán éreztem magam, hiszen utoljára nagyon régen jártam ilyen terepen. Vele pedig mégis ez volt az első igazi randi…. Nem gondoltam hogy ilyen gyorsan és könnyen fog menni a dolog. Egyből bele a közepébe. El sem hiszem. Nem akartam hogy vége legyen, teljesen más dimenzióban éreztem magam és elfelejtettem az elmúlt napok, hetek, hónapok rossz élményeit, gondjait, balszerencsés eseményeit. Senki nem látott minket, nagyon könnyen vettük az akadályokat, nem is érződött akadálynak semmi. Egyszerűen hihetetlen hogy ez így történt. Boldog vagyok… Felavattam. Másodszor fordult elő velem hogy én legyek valakinek az első, de ő mégis más, itt már nagy vagyok. Én tettem meg az első lépést, én raktam össze, és…
 
Lesz mit tanulni
Itt még vannak szokatlan dolgok










Az erőátvitel :)
Pokolian jól vizsgázott az első együttlét során. Még van pár szokatlan dolog rajta, de azt hiszem hogy hamarosan össze csiszolódunk ő, meg én.

Nem éppen ideális időjárás az első randira
Crescent Rimfaxe a neve… Hallani fogtok még róla.
Alul-felül szponzorok, első közös kép

A természet lágy ölén

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése