2013. április 1., hétfő

Rajtra készen 04.01



Lassan elkezdődik a szezon.

Igen, az időjárás ugyan még nem tudja, de nyakunkon az április, aminek a 20. napján megindul a pontvadászat.

A szerelem örökké tart
Nagyon sokáig kétséges volt hogy lesz-e versenyzés ebben az évben. Mondhatnám hogy minden összejött tavaly. Kezdődött a Gary Fisher vázproblémájával, aztán a sajnálatos pakisztáni versenymentes utazással, ezek után nem volt már menthető a kapcsolatom, ami a 24 óráson még a 3. helyre is elég volt. Aztán a tél jegessége sem kedvezett az edzésnek, és csak haladtam lefelé a végtelen lejtőn…  Semmihez nem volt már kedvem, néhány klub spinningre elmentem, de ezen kívül sok mindent nem csináltam. Nem volt motiváció. Csak a veszteséget éreztem a 2012-es 2. helyem miatt. Hiszen volt, aki jobb volt nálam. Szerintem mindenkinek az idegeire mentem, csak páran tartották bennem a lelket.
Valamivel el kell ütni az időt (hogy ne rohanjon annyira)

Visszatérve az eredeti témához…

Én, mint csillagfejű csavarhúzó
Kiegészítve:
Csillagfejű svédcsavar húzó


Sokan kérdezték tőlem, hogy miért nem frissül a blog. Nem frissül, mert ha nincs mit írni, akkor minek frissítsem. Nem hajtok arra, hogy minden lényegtelen információval bombázzalak titeket. Elég ha lefoglalom az olvasóim idejét akkor, amikor valami lényeges történik. 






Április 20-án indul az a szezon, aminek az esélytelenek nyugalmával vágok neki. Nagy csalódás nem érhet, a térdem továbbra is fáj terhelés hatására. Az egyetlen pozitív dolog annyi lehet, hogy kipihentem magamat a tél folyamán. Ha nem úgy jönnek össze a dolgok ahogy tervezem, akkor kiszállok. Nem fogok kétségbe esni.
Más világ...

Remélem mindenkinek jól telt a Húsvét, a lányok sok locsolót kaptak, a fiúk meg sok hímes tojást.

Nils Horgelsson utazása... :)


Egy szónak is száz a vége – hogy egy klasszikust idézzek -, célegyenesbe érkeztünk, itt a versenyzés hónapja, ideje lassan elkezdeni edzeni.

Kellemes április elsejét mindenkinek.

2 megjegyzés:

  1. Akkor ez most csak egy tréfa!? Mivel ápr. 1-én tetted fel!? :-)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Matula, nem értem mi tűnik tréfának. :)

    VálaszTörlés