2013. április 16., kedd

Gyors helyzetjelentés


Ő az...


Eddig még nem írtam róla, hogy 2 éves kemény munkának gyümölcseként sikerült szponzort szereznem, aki nem is kisebb cég, mint a Cycleurope, akinek itt a városban van egy gyára. A régi nagy nevű Crescent bicikliket gyártják itt nálunk, amire az ’50-es években ráragadt a Világbajnok bicikli elnevezés….
Haza jött

Húsvéti tojásban találtam ;)
A történelemről és a részletekről kicsit később.

Hol vannak a színek???
Minden elég nehezen indult be, mire megérkezett a szponzori ajánlat, addigra már semmi kedvem nem volt az egész szezonhoz, de muszájból csinálni kell. Meglátjuk hogy mi lesz belőle.
Mikor húsvét előtti nap kifizettem az új „társamat”, elkezdődött a vadászat, hogy hol tudok súlycsökkentő lépéseket tenni. A váznak maradnia kell, azonkívül viszont minden cserés lesz. Olcsó döntésnek bizonyult és ésszerűnek is, hogy veszek valamit, amiből semmi nem marad meg, ami eredeti.

Crescent Rimfaxe 2013
SRAM fétisem miatt teljesen egyértelmű volt, hogy XX kell nekem. Egyszer építek magamnak biciklit, akkor legyen olyan, amitől már évek óta csöpög a nyálam. Telt-múlt az idő, és semmi nem úgy alakult, ahogy azt elterveztem…

World Champion (még bejöhet)
Egyetlen dolog maradt meg az ereteti elképzelésből, mégpedig a Crank Brothers „habverő” pedálja. Aztán hirtelen jött egy kihagyhatatlannak tűnő ajánlat, amit még mindig nem tudtam megbocsájtani magamnak…

Ezzel született
Megcsaltam a SRAM-et… Vettem egy Shimano XTR szettet. Az XX-nél sokkal szebb, de nem tudtam megbarátkozni azzal, hogy karbonnak nyoma sincs… Minden fémből van rajta. Hihetetlen. Jó, a súly nem vészes, de akkor is… Már most bocsánatot kérek, és ígérem hogy ha úgy alakul, akkor azonnal cserélni fogok, nem akarok a romlás útján sokáig haladni.

Teljesen hibás az XT felirat....
Összefoglalva: Fekete bicikli (nem tetszik), Shimano cuccokkal. Beteg vagyok… Nem is fokozom tovább.

Súly csökkentés No.1
A mai napon végre összeállt minden, és gondoltam egy gyors huszárvágással végetvetek az XT uralomnak és feldobom az XTR-t. A szétszedéssel nem is volt semmi gond, de aztán mikor a középcsapágyhoz értem, kiderült, hogy a jelenleg benne lévő nem jó az új hajtóműhöz, az újhoz kapott nem jó ehhez a vázhoz, tehát kézifék, megállj…
 
Hűtlenség felsőfokon
Ha hátulról nem megy, akkor álljunk neki elölről… Teleszkóp kihúzása, ami újabb problémát fedett fel. Az új SID teló alul 1,5”-os csapágyat kér… Ha hátulról és elölről sem megy, akkor már máshonnan nem tudtam nekiállni.

Így tényleg könnyű
Verseny 3 nap múlva, bicikli még sehogy nem áll. A kedvem egyre kevesebb és egyre kevésbé szeretem a Shimanot és a biciklimet.
Alakul, csak XX-nek kéne lennie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése