2013. április 13., szombat

Spin of Hope



A jótékonyság nevében.... lehetne a cím.

Tekerj a tengeren... A sós víz is befagy!
Azt hiszem hogy volt már szó arról, hogy majdnem olyan nehéz rávenni görgőzésre, mint a futásra. Bár tavaly beadtam a derekamat az utóbbi cselekedethez, aminek a következménye egy totális térd „szétesés” volt, emiatt egész évben fájó térddel teljesítettem.

Maradjunk inkább ennél...
A görgőzésre régebben azt hittem, hogy milyen jó lesz majd, mikor a téli hidegben, vagy az őszi esőben nem kell kimenni, hanem a szoba melegében teljesíthetem az edzéseket. Aztán a kint megszokott időtartamot próbáltam abszolválni, minek következtében olyan kimerültségi szintig jutottam, hogy másnapra 39 fokos lázam lett. Ez volt csak a sava a dolognak. Rég volt. Rossz volt. Elmúlt. Túléltem.

...mint hogy bent szenvedjen az ember.
Valamikor februárban felmerült, hogy ahol a téli spinning edzéseink voltak, lesz egy jótékonysági 12 órás spinning. Nagyon kapóra jött a klubnak az a tudat, hogy a 24 órás verseny idén is a terveim között szerepel, így egyértelmű volt nekik, hogy bevesznek a csapatba. Persze, szükség volt az én felvetésemre is.

A téli edzés szépségei
Szépen gyorsan telt az idő, miközben a rendszeres heti spinning és kondi edzések beépültek a mindennapokba. Aztán eljött a nagy nap. Mikor nem volt több vissza, a szerdai edzésen kimondtuk, hogy a szombati napon reggel 7-től, este 7-ig terhelni fogjuk a pedálokat. 2 csapatot indítottunk, és bár az elején úgy volt, hogy leszek annyira elvetemült, miszerint egyedül fogom lenyomni a 12 órát…. nem így lett.

Svéd naplemente délután 3-kor :)
Spin of Hope
Amit tudni kell erről… A svéd gyermekrák alapítvány hívta életre ezt az eseményt, amihez Svédország területén 83 edzőterem csatlakozott, több mint 14000 résztvevő gyűjtötte a pénzt 2013-ban. Idén, összesen 2,5 millió svéd korona gyűlt össze - ami mai árfolyamon 88,7 millió forint – a gyermekrák alapítvány javára. Ezzel a részvételi létszámmal ez lett Svédország legnagyobb sport eseménye 2013-ban.

Boldogan, szárazon az 1. órában
Tele volt a terem...
 A "Bockstensturen" biciklik haladtak











2013. március 23-án reggel tehát miután összepakoltam, és kényelmesen elkészültem, elindultam a varbergi Friskis & Svettis spinning terme felé. 11 órakor kezdtem meg az etapomat, mindennel felkészültem, a Nutrixxion termékei szolgáltatták az energiát, és mivel nem tudtam hogy meddig maradok, így nem is izgultam, hogy nem lesz meg a megfelelő mennyiségű edzésem.  
 
A vidámság megmaradt, de itt már eléggé nedves voltam
Összesen 5 órát töltöttem a nyeregben, büszkén elmondhatom, hogy nem tévedtem el egyszer sem, nem lettem sáros, nem fáztam, viszont folyt rólam a víz eléggé. :) Hosszútávhoz képest elég jó eredményekkel zártam, 160-as átlagpulzus és 193-as max pulzusom lett…

Vidáman, megviselten, 5. óra
Bármit is ragozom tovább, jól esett, jól éreztem magam, és jól esik, hogy valamit tehettem a jó cél érdekében. 

Pulzusgörbe :)
Köszönöm hogy ott lehettem.

2 megjegyzés: